زمین نمارستاق

زمین نمارستاق
ads ads
زمین نمارستاق

زمین نمارستاق

زمین نمارستاق

فروش زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع در روستای نمارستاق آمل به صورت ویژه و با امکانات فوق العاده از جمله داخل بافت و مجوزهای تمام ادارت و دارای سند ثبتی و دوردیوار و نهال کاری ،

این زمین در نمار در مناطق کوهستانی و دامنه البرز و دامنه کوه دماوند و دشت لار دارای زیبایی های بی نظیری می باشد یکی از این مناطق روستای زیبا و بهشت گمشده رشته کوه البرز و جاده هراز ، روستای زیبای نمارستاق (برای اطلاعات بیشتر درباره نمارستاق کلیک بفرمایید ) با طبیعت بکر و آب و هوای عالی آن می باشد.

همین آب وهوا و طبیعت موجب توریستی شدن این روستا را بنا کرد در حال حاضر نمار میزبان افراد بسیاری از تمامی نقاط ایران می باشد یعنی هم به عنوان ساکن و هم به عنوان توریست برای کوهنوردی و کوهپیمایی از این رو این منطقه از حالت بومی بودن و اکثریت ساکن بومی درآمده تبدیل به یک منطقه خوش نشین شده است.

 این زمین به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع از قرار متری ۴۰۰۰۰۰ تومان داخل بافت و دارای سند و مجوزات از تمامی ادارات حتی جهاد کشاورزی برای ساخت و ساز  می باشد که شما بعد از خرید هیچگونه مشکلی از نظر ساخت و ساز و اخذ مجوز نخواهید داشت ضمنا زمین دارای آب و برق نیز بوده و تیرهای برق تا دیوارهای  این زمین رسیده و فقط باید تقاضای کنتور داده تا برق شما نصب گردد.

این زمین  دور تا دور دیوار آن دیوار کشی جدید با بلوک های سیمانی شده و بعد از سیم کشی تلفن شما می توانید از اینترنت پر سرعت هم استفاده کنید صاحب زمین برای زیبایی زمین و چون قبلا قصد فروش نداشته دورتادور زمین را نهال کاری نموده که در تمام فصول زیبایی خاصی دارد همچنین همچون حصاری سبز در تابستان داخل زمین را پوشش می دهد.زمین از نظر مکان قرار گیری در منطقه بالا خمن روستای نمارستاق قرار دارد و از سمت جنوب و غرب هم دارای کوچه های ۶ متری می باشد این زمین از نظر موقعیت ، قیمت و مکان قرار گیری یک ملک خوب و عالی برای خریدار که قصد پلاک بندی و ساخت و ساز دارد هم محسوب می شود. در گوشه زمین هم یک انباری جدید ساخت با در و پنجره و پوشش مستحکم نیز قرار دارد.

نقشه زمین نمارستاق
بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
کد امنیتی رفرش